Моніторинг 2017
Вступ
Доступ до публічної інформації є важливим підґрунтям для побудови сучасної демократичної держави. Він забезпечує прозорість і відкритість органів державної та місцевої влади, дозволяє громадськості здійснювати контроль за їх діяльністю. Можливість швидко та просто отримати інформацію, якою володіють органи публічної влади та підприємства, засновані на державній чи комунальній власності, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь. В цьому контексті особливого значення набуває можливість ефективного доступу до суспільно важливої інформації, яка стосується використання публічних коштів, розпорядження державним або комунальним майном тощо.
12 вересня 20015 року набрав чинності Закон України «Про відкритість використання публічних коштів» (далі — Закон про публічні кошти). Цей закон передбачив необхідність створення єдиного веб-порталу використання публічних коштів, на якому розпорядники та одержувачі фінансів з державного та місцевого бюджетів, державні та комунальні підприємства зобов’язані оприлюднювати інформацію про використання публічних коштів. Види інформації, які підлягають оприлюдненню суб’єктами господарювання державної і комунальної власності, визначені пунктами 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону про публічні кошти.
Закон гарантує можливість вільного безоплатного доступу до інформації, оприлюдненої на єдиному веб-порталі використання публічних коштів, можливість анонімного перегляду, копіювання та роздрукування інформації.
І. Про проект
Метою моніторингу є визначення стану оприлюднення комунальними підприємствами м. Києва, Київської області, м. Харкова та Харківської області (далі по тексту – комунальні підприємства) інформації про використання публічних коштів та доступності цієї інформації для користувача єдиного веб-порталу використання публічних коштів.
Зазначене дослідження дає можливість виявити проблеми, які не дозволяють виконувати відповідні вимоги законодавства України та запропонувати шляхи їх подолання. Крім того, цей проект спрямований на те, що б стимулювати комунальні підприємства оприлюднювати інформацію про використання публічних коштів. З цією метою методологія проведення моніторингу передбачає проведення взаємодії між експертами з моніторингу та представниками комунальних підприємств (етап комунікацій). В цей період попередні результати моніторингу надсилаються комунальному підприємству для внесення зауважень і йому надається можливість покращити ситуацію.
Об’єктом дослідження є портал Є-Data https://spending.gov.ua/ в частині, яка стосується створення кабінетів комунальних підприємств та наповнення їх інформацією про використання публічних коштів.
Предметом дослідження є інформація про наявність кабінетів комунальних підприємств на порталі Є-Data та відомості про використання комунальними підприємствами публічних коштів. Зазначена інформація перевірялась на відповідність положенням нормативно-правових актів, які регулюють питання оприлюднення інформації про використання публічних коштів на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів E-Data.
Моніторинг проводився за методикою, яка базується на методах веб-сервер аналізу, порівняльному підході, контент – аналізу та методі спостереження (див. вкладка «Методологія»). Параметри оцінювання базувались на вимогах пунктів 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» (див. вкладку «Параметри»).
ІІ. Етапи моніторингу
Перший етап: проведення відбору підприємств, які створили на веб-порталі E-Data свої кабінети та наповнювали їх інформацією про використання публічних коштів. Для цього використано інформацію, отриману на запити про доступ до публічної інформації, а також відомості, оприлюднені на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних DATA.GOV.UA (http://data.gov.ua/).
Перший етап моніторингу дав можливість встановити, що комунальні підприємства, які повинні оприлюднювати інформацію на веб-порталі E-Data, умовно можна розділити на 3 (три) групи:
1) комунальні підприємства, які на веб-порталі E-Data не створили своїх кабінетів – всього 86 комунальних підприємств;
2) комунальні підприємства, які хоч і створили відповідні кабінети на веб-порталі E-Data та надали контактну інформацію про себе, але не оприлюднили відомості про обсяг платежів за договорами за звітний період, інформацію про договори та стан їх виконання, інші відомості, передбачені законом — всього 122 комунальні підприємства;
3) комунальні підприємства, які створили на веб-порталі E-Data свої кабінети та розмістили в них певну інформацію, передбачену Законом України «Про відкритість використання публічних коштів» — всього 150 комунальних підприємств.
Внаслідок проведення першого етапу моніторингу інформація про підприємства, зазначені у пунктах 1 та 2 (додатки 3 та 4) направлена до офісу Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини для проведення контрольних заходів.
Другий етап: проведення змістовного аналізу стану оприлюднення інформації про використання публічних коштів комунальними підприємствами, віднесеними до третьої групи.
Третій етап: комунікації з представниками комунальних підприємств з приводу попередніх даних моніторингу та визначення остаточних результатів.
Методи моніторингу:
Метод веб-сервер-аналізу полягає у досліджені експертною групою змісту порталу Є-Data з метою встановлення наявності або відсутності кабінетів КП та вивчення змісту існуючих кабінетів в мережі Інтернет в режимі онлайн для встановлення рівня відповідності визначеним кількісним і якісним характеристикам. Ефективність даного методу обумовлена максимальною наближеністю до способів пошуку заданих категорій інформації звичайними користувачами порталу Є-Data.
Порівняльний підхід допомагає порівняти доступність інформації про використання публічних коштів в кабінетах різних КП, які аналізуються. Результатом застосування порівняльного підходу є створення рейтингів інформаційної відкритості комунальних підприємств визначених регіонів, та міжрегіональний рейтинг (загальний).
Контент-аналіз полягає у вивченні експертною групою змісту кабінетів КП на порталі Є-Data в режимі онлайн мережі Інтернет на предмет наявності в повному обсязі інформації про використання публічних коштів, яка передбачена чинним законодавством України, відповідно до визначених кількісних та якісних характеристик.
Метод спостереження дозволяє встановити динаміку змін оприлюднення інформації про використання публічних коштів в кабінетах КП.
Завдання дослідження:
- Виявити рівень базового виконання вимог законодавства щодо оприлюднення інформації з використання публічних коштів комунальними підприємствами — реєстрація кабінетів на порталі Є-Data.
- Встановити рівень змістовного виконання вимог законодавства щодо оприлюднення інформації з використання публічних коштів комунальними підприємствами — розміщення в кабінетах інформації, передбаченої чинним законодавством.
- Виявити порушення, які допускають комунальні підприємства при виконанні вимог законодавства щодо оприлюднення інформації з використання публічних коштів.
- Виявити проблеми, з якими стикаються користувачі порталу Є-Data при пошуку інформації щодо використання публічних коштів комунальними підприємствами.
- Виявити проблеми нормативно-правового характеру, які призводять до вад у функціонуванні механізму оприлюднення інформації про використання публічних коштів комунальними підприємствами та його застосування на практиці.
Принципи моніторингу:
- Принцип об’єктивності – дослідження відображає реальний стан виконання вимог законодавства незалежно від суб’єктивного ставлення експертів з моніторингу до об’єкта дослідження.
- Принцип законності – дослідження засновано на вимогах, що пред’являються чинним законодавством до змісту і порядку оприлюднення інформації про використання публічних коштів.
Критерії оцінки.
Кількісні і якісні характеристики інформаційної відкритості комунальних підприємств в частині оприлюднення інформації на порталі Є-Data визначаються відповідними критеріями — показниками, на підставі яких здійснюється оцінка параметрів моніторингу.
Якісні характеристики інформаційної відкритості визначаються за допомогою таких критеріїв: повноти та доступності форматів інформації, розміщеної в кабінетах КП.
Під повнотою (наявністю) інформації розуміється міра відповідності обсягу, складу і змісту розміщуваної інформації, достатньої для сформування цілісної уяви з того або іншого параметру.
При визначенні максимально можливого обсягу і складу інформації необхідно виходити з буквального тлумачення параметру, ґрунтуючись на вимогах нормативно-правових актів, які регулюють порядок і зміст опублікування інформації.
Під доступністю форматів розуміється можливість отримання інформації у форматах, які забезпечують вільний безоплатний доступ до неї, можливість анонімного перегляду, копіювання і роздрукування інформації та у вигляді наборів даних (електронних документів), організованих у форматі, що дозволяє їх автоматизоване оброблення електронними засобами (машинозчитування) з метою повторного використання. Таким чином, згідно вимог законодавства, передбачається щонайменше два формати: такий, що обробляється браузером та відтворюється на екрані у звичному для людини вигляді (без скачування) та у форматі файлу для скачування (електронний документ).
Шкала та порядок оцінювання
Для оцінки кожного параметру використовуються кількісні і якісні показники. Кожен параметр підлягає аналізу та має відповідати кожному з критеріїв.
Повнота (наявність):
- інформацію оприлюднено повністю – 1 бал (інформацію оприлюднено в повному обсязі за період, що підлягає моніторигу);
- високий рівень повноти– 0,75 бала (інформацію оприлюднено в обсязі 70-99,9 % за період, що підлягає моніторигу);
- середній рівень повноти – 0,5 бала (інформацію оприлюднено в обсязі 30-69,9 % за період, що підлягає моніторигу);
- низький рівень повноти – 0,25 бала (інформацію оприлюднено в обсязі 1-29,9 % за період, що підлягає моніторигу);
- відсутність інформації в кабінеті КП – 0 балів.
Доступність форматів:
Кожен з обов’язкових форматів оцінюється окремо та має такі значення:
- інформацію оприлюднено у форматі, що обробляється браузером та відтворюється на екрані у звичному для людини вигляді – текстовий/гіпертекстовий формат (може не передбачати можливості скачування) — 0,5 бала;
- інформацію оприлюднено у вигляді наборів даних (електронних документів), організованих у форматі, що дозволяє їх автоматизоване оброблення електронними засобами (машинозчитування) з метою повторного використання – формат електронного документу — 0,5 бала;
У випадку, якщо інформацію оприлюднено у будь-якому іншому форматі (додатковий формат), аніж вищезазначені, доступність форматів оцінюється в 0,1 бала.
Інформація на сайті повинна розміщуватись в 2-х обов’язкових форматах, передбачених Законом України “Про відкритість використання публічних коштів”: текстовому/гіпертекстовому форматі та форматі електронного документу, які в сумі дають 1 бал. Проте, якщо на сайті інформація не розміщена в одному чи обох обов’язкових форматах, однак присутні будь-які інші формати — то оцінки проставляються наступним чином:
- відсутність інформації в обов’язковому форматі – 0 балів, які проставляються у відповідну клітинку таблиці;
- наявність інформації в одному з обов’язкових форматів – 0,5 балів, які проставляються у відповідну клітинку таблиці;
- наявність інформації в додатковому форматі – 0,1 бала, які проставляються у відповідну клітинку таблиці.
Наявність інформації в обох обов’язкових, а також у додаткових форматах в сумі все одно дають 1 бал
Таким чином, максимальна сума балів за доступність форматів становить 1 бал.
Алгоритм підрахунку:
Кількість отриманих балів за форматом визначається додаванням отриманих значень у колонках 3, 4 та 5. Отримана кількість балів заноситься у колонку 6.
Загальна кількість отриманих балів визначається шляхом додавання балів у колонках 2 та 6. Отримана кількість балів заноситься у колонку 7.
Загальний рівень інформаційної відкритості КП визначається наступним чином: сума балів зазначена в колонці 7 ділиться на максимальну суму балів за всіма критеріями, зазначених в колонці 8, отримане значення множиться на 100.
Таким чином, отримуємо рівень інформаційної відкритості КП в частині доступу до інформації про використання публічних коштів.
ОСНОВНІ параметри
Нижче ви знайдете перелік ОСНОВНИХ параметрів та підпараметрів моніторингу, а також можете завантажити ПОВНИЙ їх перелік
1. Інформація про комунальне підприємство
1.1. Інформація про комунальне підприємство
1.2. Інформація про орган управління майном комунального підприємства
2. Інформація про використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності
2.1. Обсяг платежів за договорами за ІІІ та ІV квартал 2015 року у розрізі товарів, робіт, послуг
2.2. Відомості про договори, укладені в ІІІ та ІV кварталі 2015 року, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень.
2.3. Відомості про стан виконання договорів, укладених за попередні звітні періоди, які продовжують виконуватися в ІІІ та ІV кварталах 2015 року, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень.
2.4. Обсяг платежів за договорами за 2016 рік у розрізі товарів, робіт, послуг
2.5. Відомості про договори, укладені за 2016 рік, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень.
2.6. Відомості про стан виконання договорів, укладених за попередні звітні періоди, які продовжують виконуватися в 2016 році, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень.
3. Інформація про отримання і використання коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів.
3.1 Інформація про отримання і витрачання бюджетних коштів у ІІІ та ІV кварталі 2015 року
4. Інформація про отримання і використання коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів
4.1 Інформація про отримання і витрачання бюджетних коштів за 2016 рік
5. Інформація про отримання і використання коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів
5.1 Інформація про отримання і витрачання бюджетних коштів у І та ІІ кварталах 2017 року
Дослідження стану інформаційної відкритості комунальних підприємств м. Києва, Київської області, м. Харкова та Харківської області в частині виконання ними вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» дало наступні результати.
Під час моніторингу виявлено, що рівень інформаційної відкритості зазначених підприємств є переважно низьким. Саме такий показник мають 128 комунальних підприємств, які оприлюднили від 21 до 40 % необхідної інформації. Решта комунальних підприємств мають незадовільний рівень інформаційної відкритості, оскільки вони опублікували менше 21 % необхідної інформації.
Варто зазначити, що найповнішою та найдоступнішою для користувачів веб-порталу E-Data є наступна інформація про комунальні підприємства:
- Загальна інформація про комунальне підприємство, зокрема:
- найменування комунального підприємства;
- ідентифікаційний код;
- місцезнаходження підприємства;
- прізвище, ім’я, по-батькові керівника підприємства.
2. Відомості про договори, укладені в ІІІ та ІV кварталах 2015 року та в 2016 році, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень, зокрема:
- предмет договору;
- виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);
- вартість договору, ціна за одиницю (за наявності);
- строк дії договору.
Ця інформація є доступною переважно в текстовому (гіпертекстовому) форматі, та практично недоступна в форматі електронного документу.
Доцільно також звернути увагу на те, що рівень повноти оприлюднення зазначеної інформації є недостатнім. Це пов’язано з тим, що переважна більшість комунальних підприємств неповно відобразила відомості про:
- своє місцезнаходження чи місцезнаходження своїх контрагентів, зокрема: нерідко бракує відомостей про поштовий індекс та вид адміністративно-територіальної одиниці (село, селище, місто, тощо), тип вулиці (вулиця, провулок, бульвар, проспект, тощо);
- ціну за одиницю товару, роботи, послуги;
- строк дії договору (найчастіше, вказується лише дата, коли договір починає діяти);
- обсяг платежів за договором у звітному періоді;
- інформацію про виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт).
- Частково доступними є наступні відомості про комунальні підприємства, відносно яких здійснювався моніторинг:
- Інформація про обсяг платежів за договорами за ІІІ та ІV квартал 2015 року та за 2016 рік у розрізі товарів, робіт, послуг;
- Відомості про стан виконання договорів, укладених за попередні звітні періоди, які продовжують виконуватися в ІІІ та ІV кварталах 2015 року та в 2016 році, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень, зокрема про:
- предмет договору,
- виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника),
- вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), обсяг платежів за договором у звітному періоді,
- наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, що виникли в результаті виконання договору,
- акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності).
Ця інформація є переважно неповною та недоступною в форматі електронного документу.
- Не доступною для користувачів залишається наступна інформація:
- Інформація про орган управління майном комунального підприємства:
- його найменування;
- місцезнаходження;
- прізвище, ім’я та по батькові керівника.
2.Відомості про отримання і використання комунальними підприємствами коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів в ІІІ та ІV кварталах 2015 року, в 2016 та у І та ІІ кварталах 2017 року році, а саме про:
- головного розпорядника (розпорядника) бюджетних коштів (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);
- обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період — всього та в розрізі бюджетних програм;
- обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету за звітний період — всього та в розрізі бюджетних програм (при цьому зазначаються також види та обсяги відповідних надходжень щодо коштів спеціального фонду бюджету);
- інформація про укладені за звітний період договори (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), кількість закупленого товару, робіт та/або послуг, проведена процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітному періоді, строк дії договору);
- інформація про стан виконання договорів, укладених у попередні звітні періоди, з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітному періоді, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, що виникли в результаті виконання договору, акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності).
Причиною неоприлюднення цієї інформації є відсутність відповідної технічної можливості на веб-порталі E-Data.
Під час проведення моніторингу експертами виявлено низку проблем, які перешкоджають вільному доступу користувачів до інформації про використання публічних коштів комунальними підприємствами. Зокрема, неможливість отримання певних видів інформації пов’язана з відсутністю технічної можливості для її оприлюднення на веб-порталі E-Data. З іншого боку, існують проблеми тлумачення законодавства України про відкритість використання публічних коштів та нерозуміння його положень виконавцями, які відповідають за оприлюднення цієї інформації на зазначеному веб-порталі.
Розглянемо їх детальніше.
a) Проблеми, пов’язані із функціонуванням веб-порталу E-Data
1.Закон України «Про відкритість використання публічних коштів» визначає види інформації, яка підлягає оприлюдненню на веб-порталі E-Data та надає право Кабінету Міністрів України затвердити порядок адміністрування цього порталу.
Постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2015 року № 694 затверджено Порядок адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів (далі по тексту — Порядок). Відповідно до пункту 7 Порядку інформація оприлюднюється на веб-порталі окремо за такими розділами:
- інформація про використання коштів державного і місцевих бюджетів;
- інформація про використання коштів суб’єктів господарювання державної і комунальної власності, отриманих ними від провадження їх господарської діяльності;
- інформація про використання коштів Пенсійного фонду України;
- інформація про використання коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Інформація за зазначеними розділами оприлюднюється у строки, визначені Законом, та зберігається в режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.
Проте, фактично веб-портал E-Data має такі розділи:
- новини;
- пошук за розпорядниками;
- пошук за трансакціями;
- службовий вхід;
- допомога.
Таким чином, назви розділів веб-порталу не відповідають назвам розділів, визначених Порядком його адміністрування. Це ускладнює доступ до інформації про використання публічних коштів звичайного користувача, який здійснює пошук інформації.
Розділ «Пошук за розпорядниками» дає можливість знайти інформацію про комунальні підприємства та створені ними кабінети (у випадку, якщо такі зареєстровані), а також надає можливість користувачу отримати певну інформацію про використання публічних коштів, отриманих від господарської діяльності комунальних підприємств.
Проте, джерелами формування майна комунальних підприємств є не лише кошти, отримані ними від їх господарської діяльності. Комунальні підприємства, як й інші суб’єкти господарювання, можуть бути отримувачами публічних коштів за різними бюджетними програмами, у вигляді субсидій, дотацій тощо. Відповідно, необхідно забезпечити доступ громадськості до такої інформації.
Порядок адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів гарантує можливість пошуку інформації за різними критеріями, строком оприлюднення, за контекстом. Проте, фактично веб-портал E-Data не надає технічної можливості отримати доступ до зазначених відомостей, оскільки на ньому не створено відповідний розділ і немає необхідної пошукової системи.
Внаслідок цього звичайний користувач порталу позбавлений доступу до суспільно важливої інформації про бюджетні кошти, отримані комунальними підприємствами, та про їх використання і не може здійснювати необхідний громадський контроль за їх витрачанням. Пошукова система розділу «Пошук за трансакціями» також не забезпечує належного доступу до зазначеної інформації.
- Варто також зазначити, що веб-портал E-Data вже більше двох років працює в тестовому режимі і термін його дослідної експлуатації продовжено до кінця 2017 року. Проте, за цей час описані недоліки не усунуто.
- Крім того, звертає на себе увагу те, що Закон України «Про відкритість використання публічних коштів» серед відомостей про використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності зобов’язує надавати відомості про обсяг платежів за договорами за звітний період — у розрізі товарів, робіт і послуг. Але, як видно з Інструкції користувача єдиного веб-порталу використання публічних коштів, оприлюдненої на цьому порталі, форма для оприлюднення такої інформації досі доопрацьовується (див. сторінку 6 цієї Інструкції).
- Варто також наголосити на тому, що розробники взагалі не передбачили технічної можливості для оприлюднення інформації про орган управління майном комунального підприємства, зокрема, про його найменування, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника. Тому зазначена інформація залишається недоступною для громадськості.
- Під час моніторингу доводилось чути нарікання представників комунальних підприємств, які скаржились на те, що форми, які забезпечують можливість оприлюднення інформації про використання публічних коштів не передбачають можливості зазначати всю необхідну інформацію про підприємство та укладені ним договори. Зокрема, виникають складності в оприлюдненні відомостей про поштовий індекс, адміністративно-територіальну одиницю, тип вулиці, а також про строк завершення дії договору тощо. Зважаючи на це, доцільно удосконалити форми оприлюднення інформації на порталі, надавши технічну можливість оприлюднювати всі необхідні відомості.
- Позитивним є те, що розробниками веб-порталу E-Data створено Інструкцію користувача єдиного веб-порталу використання публічних коштів, яку оприлюднено на цьому порталі. Але, з її змісту видно, що вона розрахована насамперед на користувачів, які оприлюднюють інформацію на порталі. А користувачі, які шукають відомості про використання публічних коштів не мають необхідного путівника, що також ускладнює доступ до зазначеної інформації (особливо з огляду на те, що розділи порталу не відповідають назвам розділів Порядку його адміністрування і не забезпечують можливість пошуку інформації за певними критеріями, про які зазначалось вище). Тому було б доцільно розробити путівник по веб-порталу для користувачів, які шукають інформацію про використання публічних коштів, створити мапу порталу.
b) Проблеми, пов’язані з форматами інформації, що оприлюднюється на веб-порталі E-Data
Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835, передбачає, що реєстр наборів даних розміщується шляхом відображення на веб-сторінці (для перегляду за допомогою веб-браузера) та шляхом розміщення електронного документа, який може бути завантажений, або приєднання за допомогою інтерфейсу прикладного програмування (див. пункт 18 Положення).
Під час моніторингу з’ясовано, що наявні проблеми з доступом до інформації у формі відкритих даних. Зокрема, інформацію у формі електронного документа, який може бути завантажений, можна отримати лише частково. Так, існує можливість для скачування файлів, які містять відомості про:
— вартість договору;
— виконавця по договору (його найменування);
— наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, що виникли в результаті виконання договору.
Можливість отримати всю іншу інформацію у вигляді електронного документа, який може бути завантажений, практично відсутня. Такий стан речей звужує можливості обробки значного обсягу інформації про використання публічних коштів. Відповідно, цю проблему необхідно усунути, забезпечивши оприлюднення всієї інформації у форматі електронного документа, який може бути завантажений або приєднання за допомогою інтерфейсу прикладного програмування.
c) Проблеми, пов’язані із розумінням вимог законодавства України з боку відповідальних за оприлюднення інформації осіб
Під час моніторингу виявлено декілька проблем, пов’язаних з різним тлумаченням норм законодавства України в сфері доступу до інформації про використання публічних коштів та, подекуди, нерозуміння зазначених вимог закону. Ці фактори мають суттєвий вплив на стан оприлюднення зазначеної суспільно важливої інформації та вимагають вживання заходів для їх подолання.
Зокрема, під час моніторингу з’ясувалось, що представники деяких комунальних підприємств дотримуються позиції, відповідно до якої вони не зобов’язані оприлюднювати інформацію про використання публічних коштів на порталі E-Data, оскільки не отримують бюджетні кошти та не розпоряджаються ними. Зокрема, про це повідомили комунальні підприємства «Інкоммедсервіс» (м. Харків), «Київський інститут земельних відносин» (м. Київ), «Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви» (Київська область) та деякі інші.
Існують також розбіжності в тлумачення норм Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» в частині оприлюднення інформації про договори, укладені за звітний період, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень та про їх виконання. Експертам з моніторингу нерідко доводилось чути, що комунальні підприємства не оприлюднюють такий вид інформації, оскільки не мають жодного договору, вартість якого перевищувала б один мільйон гривень (наприклад, комунальне підприємство «Стоматологія» Солом’янського району м. Києва та деякі інші).
Відповідно, існує необхідність напрацювання єдиного підходу до визначення інформації, яка підлягає оприлюдненню. Зокрема, необхідно чітко визначити, про що йде мова в наведеному випадку: про договори, вартість кожного з яких перевищує 1 мільйон гривень, чи про договори, укладені підприємством у звітний період, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень.
d) Інші зауваження
Крім викладеного, звертає на себе увагу те, що на веб-порталі E-Data деякі комунальні підприємства зазначають свою електронну адресу, зареєстровану на доменах: rambler.ru. mail,ru , bigmir.net та інших, заблокованих провайдерами України. Тому доцільно в майбутньому передбачити неможливість використання адреси електронної пошти зазначених доменів під час реєстрації он- лайн кабінетів на порталі.
Аналіз даних, отриманих під час моніторингу, дозволяє зробити наступні висновки:
- Частина комунальних підприємств створила на веб-порталі використання публічних коштів свої кабінети і оприлюднює певну інформацію, передбачену Законом України «Про відкритість використання публічних коштів». Проте, існує значна частина комунальних підприємств, які не створювали відповідні кабінети і не оприлюднюють відомості про використання публічних коштів.
- Доступ до значного масиву інформації про використання публічних коштів комунальними підприємствами залишається ускладеним або неможливим. Такий стан справ є наслідком вищеописаних проблем.
Зважаючи на викладене, рекомендуємо:
- Посилити контроль за дотриманням комунальними підприємствами вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» і вжити необхідних заходів, спрямованих на оприлюднення зазначеної інформації на веб-порталі E-Data.
- Систематично проводити моніторинг дотримання комунальними підприємствами вимог законодавства України про відкритість використання публічних коштів та робити зазначене дослідження не рідше ніж один раз на рік.
- Провести роз’яснювальну та просвітницьку роботу (в тому числі із залученням представників громадських організацій, які проводять відповідні моніторинги) і покращити рівень знать вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів». З цією метою доцільно організовувати та систематично проводити відповідні семінари (тренінги), конференції для працівників комунальних підприємств щодо належного застосування законодавства у сфері доступу до інформації про використання публічних коштів, поширювати кращий досвід. На такі конференції варто запрошувати представників розробників веб-порталу E-Data.
- Забезпечити єдиний підхід до визначення (тлумачення) видів інформації, які комунальні підприємства зобов’язані оприлюднювати на веб-порталі E-Data.
- Покращити технічні можливості для оприлюднення, а також для пошуку і подальшого використання інформації про публічні кошти комунальних підприємств, розміщеної на веб-порталі E-Data. Зокрема, доцільно:
а) створити на веб-порталі розділи, передбачені Порядком адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів;
б) створити технічну можливість для:
- пошуку інформації про кошти, отримані комунальними підприємствами з державного та/або місцевого бюджетів, а також про їх використання;
- оприлюднення комунальними підприємствами відомостей про обсяги платежів за договорами за звітний період — у розрізі товарів, робіт і послуг;
- оприлюднення інформації про орган управління майном комунального підприємства, в тому числі про його найменування, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника;
в) створити путівник по веб-порталу E-Data для користувачів, які шукають інформацію про використання публічних коштів, пояснивши їм де і в яких розділах можна знайти відомості, передбачені Законом України «Про відкритість використання публічних коштів». В такому документі доцільно також надати роз’яснення щодо можливості повторної обробки зазначеної інформації та рекомендовані для цього технічні засоби;
г) удосконалити форми оприлюднення інформації та забезпечити можливість оприлюднення відомостей про поштовий індекс, адміністративно-територіальну одиницю, тип вулиці, а також про строк завершення дії укладених з контрагентами договорів тощо. З цією метою розробникам порталу E-DATA рекомендовано також внести до csv файлів договорів поля: «Дата кінця Договору» , «Найменування виконавця», «ідентифікаційний код юридичної особи Виконавця», «Місцезнаходження Виконавця», «Прізвище, ім’я та по батькові керівника Виконавця»;
д) створити на веб-порталі E-Data можливість доступу до інформації, передбаченої Законом України «Про відкритість використання публічних коштів», у форматі електронного документа, який може завантажуватись користувачем;
е) передбачити неможливість використання адреси електронної пошти, щодо доменів якої законодавством України передбачена необхідність блокування (зокрема, щодо rambler.ru. mail,ru , bigmir.net та інших) під час реєстрації користувача на веб-порталі E-Data та під час користування цим порталом .
Внаслідок проведення моніторингу стану оприлюднення інформації про використання публічних коштів комунальними підприємствами м. Києва, Київської області, м. Харкова та Харківської області експертам з моніторингу вдалось визначити, хто з досліджених комунальних підприємств найкраще виконує вимоги Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» і створити відповідний рейтинг.
Стан оприлюднення комунальними підприємствами м. Києва, Київської області, м. Харкова та Харківської області інформації про використання публічних коштів та доступності цієї інформації для користувача на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних E-DATA (http://data.gov.ua/) |
|||
Рейтинг | Назва підприємства | ЕДРПОУ | Оцінка стану оприлюднення |
1 | КП Харківської обласної ради «Харківські обласні комунікаційні системи» | 40041346 | 36,76% |
2 | СКП по наданню соціальної допомоги мешканцям м.Харкова «Заповіт» | 19475071 | 36,03% |
3 | КП «Люботинська центральна міська лікарня» Люботинської міської ради Харківської області | 3293764 | 35,66% |
4 | КП «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) | 26199708 | 35,29% |
5 | КП виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (КП «Плесо») | 23505151 | 34,93% |
6 | КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль» | 05445534 | 34,19% |
6 | Обласне КП «Харківський державний академічний театр ляльок ім. В.А. Афанасьєва» | 02225751 | 34,19% |
6 | КП Іванківської районної ради «Іванківводоканал» | 30224197 | 34,19% |
6 | КП Новопетрівської сільської ради «Новопетрівський комбінат комунальних підприємств» | 24217709 | 34,19% |
7 | КП «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» | 34953769 | 33,82% |
8 | КП «Державний історико-меморіальний Лук’янівський заповідник | 23379574 | 33,46% |
8 | КП «Міський архів» | 34466941 | 33,46% |
8 | КП «Вовчанськ» | 21212155 | 33,46% |
9 | КП «Харківблагоустрій» | 34755720 | 33,09% |
10 | КП «Агенство регіонального розвитку» Славутицької міської ради | 32301037 | 32,72% |
10 | КП «Таращаводоканал» | 32254684 | 32,72% |
10 | КП Броварської міської ради Київської області «Бровари-благоустрій» | 38337116 | 32,72% |
11 | КП «Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування» | 22696568 | 32,35% |
11 | КП «Управляння з розвитку фізичної культури, спорту та туризму» Славутицької міської ради Київської області | 31476407 | 32,35% |
11 | КП виконавчого органу влади Київської міської ради (КМДА) «Спортивний комплекс» | 03768026 | 32,35% |
12 | КП «Харківспецбуд» | 32168454 | 31,99% |
12 | КП «Харківжилбуд» | 31733547 | 31,99% |
12 | КП «Водно-інформаційний центр» | 32554590 | 31,99% |
13 | КП «Вишнівськтеплоенерго» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області | 19417197 | 31,62% |
13 | КП «Постачальник послуг» Дергачівської ради Харківської області | 38656019 | 31,62% |
14 | Спеціалізоване КП «Харківзеленбуд» Харківської міської ради | 3362152 | 31,25% |
14 | КП «Київкомунсервіс» | 33745659 | 31,25% |
14 | КП «Центр розвитку міжнародного співробітництва» | 37461773 | 31,25% |
14 | КП «Харківський міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» | 38158719 | 31,25% |
14 | КП Харківської обласної ради «Обласний логістичний центр» | 38979665 | 31,25% |
14 | КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району м. Києва» | 31806946 | 31,25% |
14 | КП по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва | 03359799 | 31,25% |
14 | КП «Чугуївський районний дитячий оздоровий табір «Орлятко» | 22647334 | 31,25% |
14 | Комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство – 1 | 32546705 | 31,25% |
14 | КП «Донець» | 39394175 | 31,25% |
14 | Первомайське КП «Тепломережігл» | 31679569 | 31,25% |
14 | КП «Постачальник» | 32056942 | 31,25% |
15 | КП «Харківводоканал» | 3361715 | 31,18% |
16 | КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району м. Києва» | 03359121 | 30,88% |
16 | КП «Міський інформаційний центр» | 32135675 | 30,88% |
16 | КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» КМДА | 04013755 | 30,88% |
16 | КП «Чабанівська керуюча компанія житлово-комунальних послуг» Чабанівської селещної ради Києво-Святошинського району Київської області | 5392105 | 30,88% |
16 | КП з експлуатації і ремонту житлового фонду «Житло-сервіс» | 31025659 | 30,88% |
16 | КП «Первомайський водгосп» Первомайської районної ради | 37646455 | 30,88% |
17 | КП «Харківський метрополітен» | 4805918 | 30,51% |
17 | КП по утриманню зелених насаджень Печерського району м.Києва | 03359760 | 30,51% |
17 | КП «Проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро Фастівського району» | 19419859 | 30,51% |
17 | КП Управління житлово-комунального господарства | 31476318 | 30,51% |
17 | КП «Управління з розвитку фізичної культури та спорту Вишгородської міської ради»» | 35784087 | 30,51% |
17 | Комунальна корпорація «Київавтодор» | 3359026 | 30,51% |
17 | КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м. Києва» | 03334894 | 30,51% |
17 | КП теплових мереж Харківської районної державної адміністрації | 33561415 | 30,51% |
18 | КП «Київжитлоспецексплуатація» (КП КЖСЕ) | 3366500 | 30,15% |
18 | КП «Центр поводження з тваринами» | 3354431 | 30,15% |
18 | КП «Тролейбусне депо №3» | 37765993 | 30,15% |
18 | КП Дворічанський районний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» | 37948369 | 30,15% |
19 | КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району м. Києва» | 03359115 | 29,78% |
19 | Харківський регіональний фонд підтримки підприємництва | 06718862 | 29,78% |
19 | Комунальне підприємство «Житлово-комунальний центр» | 32631821 | 29,78% |
19 | КП «Макарівсервіс» Макарівської селищної ради | 37341525 | 29,78% |
19 | Комунальне некомерційне підприємство «Центр спортивної медицини м.Києва» | 39072140 | 29,78% |
19 | КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва» | 05445267 | 29,78% |
20 | КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» | 25195855 | 29,55% |
21 | КП «Близнюківська центральна районна лікарня» | 2002670 | 29,41% |
22 | КП «Центральний парк культури та відпочинку ім. М.Горького» | 2220763 | 29,04% |
22 | КП по утриманню зелених насаджень Деснянського району м.Києва | 04589645 | 29,04% |
22 | КСП «Xарківгорліфт» | 34754617 | 29,04% |
22 | КП «Благоустрій» м. Харків | 32444596 | 29,04% |
22 | КП електромереж зовнішнього освітлення м.Києва «Київміськсвітло» | 03360905 | 29,04% |
23 | КП «Редакція газети «Ірпінський вісник» Ірпінської міської ради | 22201704 | 28,68% |
23 | КП «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» | 37763844 | 28,68% |
23 | КП «Муніципальна аптека міста Харкова» | 37763205 | 28,68% |
24 | КП «Київський академічний обласний музично-драматичний театр ім. П.К. Саксаганського» Київської обласної ради | 2225453 | 29,41% |
25 | КП «Київпастранс» | 31725604 | 28,31% |
25 | КП «Київський метрополітен» | 03328913 | 28,31% |
25 | КП «Комбінат дитячого харчування» | 36816884 | 28,31% |
26 | КП Балаклійської районної ради «Балаклійський районний дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий комплекс «Вимпел» | 22720864 | 27,94% |
26 | Комунальне некомерційне підприємство «Близнюківський районний центр первинної медичної допомоги» | 34174035 | 27,94% |
26 | КП «Балаклійський водоканал» | 33394709 | 27,94% |
27 | Ритуальна служба спеціалізоване КП «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» | 03358475 | 27,21% |
27 | КП «Харківські теплові мережі» | 31557119 | 27,21% |
27 | КП «Благоустрій» Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області | 37227875 | 27,21% |
27 | КП Київської обласної ради «Бородянкатепловодопостачання» | 33710516 | 27,21% |
28 | КП «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» ( КП »Київбудреконструкція» ) | 37932233 | 26,84% |
28 | КСП «Інженерні мережі» | 37577078 | 26,84% |
28 | КП «Управління капітального будівництва» Вишгородрайбуд» Вишгородської районної ради | 35433388 | 26,84% |
28 | КП «Київдорсервіс» | 32955518 | 26,84% |
28 | КП «Обласний спортивний комплекс «Металіст» | 24477221 | 26,84% |
28 | КП «Згурівська центральна районна аптека №157» | 4543482 | 26,84% |
28 | КП «Благоустрій» | 31970315 | 26,84% |
28 | КП Іванківської селищної ради «Виробниче управління житлово — комунального господарства» | 3346684 | 26,84% |
28 | КП Київської міської ради «Вечірній Київ» | 16469058 | 26,84% |
28 | КП «Яготинське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» | 19422525 | 26,84% |
28 | КП «Чугуївський комунальний комплекс» | 38630446 | 26,84% |
28 | КП Куп’янської районної ради Харківської області «Куп’янський районний трудовий архів» | 39089279 | 26,84% |
29 | КП «Київреклама» виконавчого органу Київради (КМДА) | 26199714 | 26,47% |
29 | КП по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» | 3359018 | 26,47% |
29 | КП «Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва» | 25772436 | 26,47% |
29 | Обласне комунальне виробничо-експлутаційне підприємство «Держпром» | 04014097 | 26,47% |
29 | КП «Золочівська центральна районна лікарня» | 33065358 | 26,47% |
29 | КП Зачепилівський районний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» | 35578842 | 26,47% |
30 | Ізюмське комунальне виробниче водопровідно-каналізаційне підприємство | 24673063 | 26,34% |
31 | КП електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» ХМР | 3360874 | 26,10% |
31 | Спеціалізоване водогосподарське КП «Київводфонд» | 37292855 | 26,10% |
31 | КП «Житлоінвестбуд-УКБ» | 31958324 | 26,10% |
31 | КП «Ритуал» Харківської міської ради | 3354394 | 26,10% |
31 | КП «Зміїв-сервіс» Зміївської районної ради Харківської області | 37083454 | 26,10% |
31 | КП «Ірпіньводоканал» | 3362471 | 26,10% |
31 | КП «Комбінат харчування» Куп’янської міської ради Харківської області | 38281692 | 26,10% |
31 | КП Харківської районної ради «Комуненерго» | 39402730 | 26,10% |
32 | КП «Харківська Дирекція будівництва метрополітену» | 37657383 | 25,37% |
32 | КП Київської обласної ради «Переяслав-Хмельницьктепломережа» | 20598264 | 25,37% |
33 | КП охорони здоров’я «Міжлікарняна аптека №271» | 3293646 | 24,63% |
34 | КП «Міський ринок м.Українка» | 33646231 | 24,26% |
34 | КП Київської обласної ради «Києво-Святошинська Тепломережа» | 23576122 | 24,26% |
35 | КП по утриманню зелених насаджень Святошинського району м.Києва | 03359753 | 23,66% |
35 | КП «Зміїв-житло» Зміївської міської ради | 23906987 | 23,66% |
36 | КП «Харківський Палац спорту» | 3564335 | 23,53% |
36 | КП «Індустріальний парк «Рогань» Харківської обласної ради | 35598080 | 23,53% |
37 | КП «Богодухівжитло» виконавчого комітету Богодухівської міської ради | 22660139 | 23,28% |
38 | КП «Тетіївське бюро технічної інвентаризації» виконавчого комітету Тетіївської міської ради | 20600498 | 23,21% |
39 | КП Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) | 01131514 | 22,06% |
39 | КП «Харків-Сигнал» | 35586054 | 22,06% |
39 | КП «Солоницівське житлово-експлуатаційне господарство» Солоніцівської селищної ради Дергачівського району Харківської області | 33337766 | 22,06% |
40 | КП «Госпкомобслуговування» | 21465789 | 21,43% |
40 | Обласне КП Харківської обласної ради «Знахідка» | 14107244 | 21,43% |
40 | Харківське обласне КП «Молодіжний академічний симфонічний оркестр «Слобожанський» | 31150975 | 21,43% |
41 | КП «Управління житлово-комунального господарства «Ірпінь» Ірпінської міської ради | 39618372 | 21,32% |
42 | КП «Регіональний інформаційний центр» Харківської обласної ради | 37575002 | 20,59% |
42 | КП Яготинської міської ради «Комунальник» | 40505475 | 20,59% |
43 | КП Балаклійської районної ради «Балаклійський Житлокомунсервіс» | 35659347 | 19,85% |
43 | КП «Грушинекомсервіс» Грушинської сільської ради | 40201972 | 19,85% |
43 | Красноградське житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство | 3355258 | 19,85% |
43 | Близнюківське КП «Комунальник» | 31834432 | 19,85% |
43 | КП комунальний заклад «Слобожанський селищний палац культури» | 31994671 | 19,85% |
44 | КП «Київський центр розвитку міського середовища» виконавчого органу київської міської ради (КМДА) | 40092489 | 18,38% |
44 | КП «Головне управління комунального господарства» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області | 38183153 | 18,38% |
44 | Комунальне некомерційне підприємство Куп’янська міська залізнична поліклініка Куп’янської міської ради | 1108188 | 18,38% |
44 | Красноградське КП «Водоканал» | 5466186 | 18,38% |
45 | КП «Мартусівка» Мартусивської сільської ради Бориспільського району Київської області | 38742542 | 17,65% |
45 | КП по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва | 03359813 | 17,65% |
46 | КП «Меморіальний парк «Дрогобицький Яр» | 36457347 | 8,46% |
46 | КП Кагарлицької районної ради «Фізкультурно-оздоровчий комплекс Кагарличчини» | 23243656 | 8,46% |
46 | КП «Трудовий архів Броварського району» Броварської районної ради | 33950395 | 8,46% |
46 | Комунальне некомерційне підприємство «Київський медичний центр «Академія здоров’я людини» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) | 40032148 | 8,46% |
46 | КП «Чугуїввода» | 36555336 | 8,46% |
46 | КП «Водопровідно-каналізаційне господарство» Покотилівської селищної ради | 37948607 | 8,46% |
46 | КП «Ізюмрайкомунсервіс» Ізюмської районної ради Харківської області | 40834511 | 8,46% |
46 | КП «Житлова управляюча компанія» Лозівської міської ради Харківської області | 37556917 | 8,46% |
46 | КП «Лозоваводоканал» | 37048692 | 8,46% |
Проведення під час моніторингу комунікацій з представниками комунальних підприємств дало можливість покращити рівень інформаційної відкритості, а саме:
Зміна рівня інформаційної відкритості внаслідок комунікації | |||||
№ п/п | ЕДРПОУ | Назва підприємства |
Рівень інф-ї відкритості ДО комунікації |
Рівень інф-ї відкритості
ПІСЛЯ комунікації |
Приріст |
1 | 32301037 | КП «Агенство регіонального розвитку» Славутицької міської ради | 20,59% | 32,72% | 12,13% |
2 | 3354394 | КП «Ритуал» Харківської міської ради | 21,43% | 26,10% | 4,67% |
3 | 40041346 | КП Харківської обласної ради «Харківські обласні комунікаційні системи» | 33,46% | 36,76% | 3,31% |
4 | 38158719 | КП «Харківський міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» | 28,31% | 31,25% | 2,94% |
5 | 21212155 | КП «Вовчанськ» | 30,51% | 33,46% | 2,94% |
6 | 20600498 | КП «Тетіївське бюро технічної інвентаризації» виконавчого комітету Тетіївської міської ради | 21,43% | 23,21% | 1,79% |
7 | 37948369 | КП Дворічанський районний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» | 28,68% | 30,15% | 1,47% |
8 | 03768026 | КП виконавчого органу влади київської міської ради (КМДА) «Спортивний комплекс» | 31,25% | 32,35% | 1,10% |
9 | 3359026 | Комунальна корпорація «Київавтодор» | 29,41% | 30,51% | 1,10% |
10 | 19475071 | СКП по наданню соціальної допомоги мешканцям м. Харкова «Заповіт» | 35,29% | 36,03% | 0,74% |
11 | 34953769 | КП «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» | 33,46% | 33,82% | 0,37% |
12 | 40834511 | КП «Ізюмрайкомунсервіс» Ізюмської районної ради Харківської області | 8,09% | 8,46% | 0,37% |
13 | 2002670 | КП «Близнюківська центральна районна лікарня» | 29,04% | 29,41% | 0,37% |
На сайті розміщений короткий варіант результатів цього проекту.
Повний варіант аналітичного звіту у PDF- форматі Ви можете завантажити нижче.
ЗМІСТ
Вступ
І. Про проект
ІІ. Етапи моніторингу
ІІІ. Результати моніторингу
- Висновки і рекомендації
- Рейтинг відкритості
ДОДАТКИ
Додаток №1 Методологія оцінки рівня забезпечення комунальними підприємствами доступу до інформації про використання публічних коштів
Додаток №2 Параметри моніторингу стану оприлюднення інформації про використання бюджетних коштів
Додаток № 3 Перелік комунальних підприємств, які на веб-порталі E-Data не створили своїх кабінетів
Додаток №4 Перелік комунальних підприємств, які створили відповідні кабінети на веб-порталі E-Data та надали контактну інформацію про себе, але не оприлюднили відомості про обсяг платежів за договорами
Додаток №5 Перелік комунальних підприємств, які створили на веб-порталі E-Data свої кабінети та розмістили в них певну інформацію, передбачену Законом України «Про відкритість використання публічних коштів»