Що входить в обов’язки:
- Комунікація з партнерами та підрядниками;
- Організаційна та логістична допомога проєктним командам на всіх етапах підготовки та реалізації проєктів;
- Допомога у складанні звітності;
- Участь у підготовці проєктних пропозицій та звітів за проєктами організації;
- Ведення діловодства організації та підтримка роботи офісу;
- Ведення поточної документації проєктів;
- Координація та логістика заходів: планування, організація, супровід, комунікація з учасниками та аналіз ефективності;
- Виконання доручень організаційного характеру проєктного менеджера(-ки) та директора (-ки);
- Інші допоміжні функції, пов’язані з реалізацією проєктів та діяльністю організації.
Що очікуємо ми від вас:
- Розуміння специфіки роботи громадського сектору. Перевагою буде попередній досвід роботи у громадському секторі;
- Розуміння принципів демократії, верховенства права та прав людини;
- Відмінні навички роботи з комп’ютером, зокрема Word, Excel; навички роботи в графічних редакторах (Photoshop) вітаються;
- Навички ділового листування, збору та аналізу інформації;
- Ініціативність, бажання розвиватися;
- Комунікативні та організаційні навички;
- Вільне володіння українською мовою (усною і письмовою), знання англійської буде перевагою.
Що ми пропонуємо:
- Цікаву суспільно важливу роботу;
- Затишний офіс зі смачною кавою в самому центрі міста (м. Хрещатик);
- Дружній колектив;
- Перспективу професійного зростання;
- Гнучкий робочий графік;
- Часткову зайнятість, але не менше 50% робочого часу на місяць.
Чекаємо від вас резюме і короткий мотиваційний лист на електронну адресу info@ppl.org.ua. В темі листа зазначити «Резюме на вакансію програмного асистента/асистентки».
Дедлайн подачі резюме 2 червня 2022 року.
Всі запитання направляти на електрону адресуinfo@ppl.org.ua.